در این مطلب میخواهم اپلکیشنی به نام Pivot را معرفی می‌نماییم که توسط آم بدون هیچ سرمایه گزاری و با صرف اندکی وقت می‌توانید درآمد مناسبی بدست آورید. روش های مختلفی برای کسب درآمد از این اپلکیشن وجود دارد که در  ادامه به معرفی آن پرداخته می‌شود. با توجه به افزایش قیمت دلار و بیت کوین، یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسب درآمد استفاده از اپلیکشن موبایل Pivot است.

معرفی اپلکیشن Pivot

اپلیکشن Pivot یکی از سرمایه گزاری‌های شرکت Binance می‌باشد. این شرکت جز یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است. روال کار برنامه Pivot، مانند یک شبکه اجتماعی است که شما با مشاهده ی مطالب دیگران امتیاز کسب می‌کنید. این اپلیکشن تاکنون بیش از 1,000,000 نصب از گوگل پلی داشته است. این برنامه با توجه به فعالیت‌‎های شما در هر روز به شما Power می‌دهد و در پایان هر روز امتیازات شما در قالب ارز دیجیتال PVT به حساب شما در برنامه واریز می‌گردد. باتوجه به سرمایه گذاری بزرگترین اکسچینج ها در این پروژه، آینده این ارز دیجیتال روشن خواهد بود و ادامه فعالیت در این اپ توصیه می شود.

این اپلیکشن برای سیستم عامل اندروید (Android) و iOS منتشر شده است. حجم این برنامه 10 مگابایت می‌باشد.

آموزش ثبت نام و دانلود اپلکیشن

توجه کنید قبل از دانلود و نصب شما باید یک حساب Google (در قسمت تنظیمات -> حساب ها) داشته باشید. همچنین برای دخیره درآمد و امتیازها باید در برنامه وارد حساب کاربری Google خود شوید.


برای دانلود و ثبت نام در اپلیکشن Pivot از طریق مرورگر گوشی بر روی بنر زیر کلیک کنید:

download

راه های کسب امتیاز

  1. مشاهده مطالب:
    فقط با مشاهده هر مطلب 100Power به دست بیاورید. حداکثر در هر روز می‌توانید از این قسمت تا 4000Power کسب کنید (برای خواندن 40 مطلب). فراموش نکنید که بعد از مشاهده هر مطلب، در انتهای مطلب  بر روی GET READ POWER کلیک کنید تا امتیاز آن به حسابتان واریز شود.

  2. دعوت از دوستان:
    شما میتوانید در صفحه معرفی دوستان، لینک خودتان را دریافت کنید و آن را پخش کنید. به ازای هر ثبت‌نام که با لینک شما انجام شود به شما 10,000Power تعلق می‌گیرد . همچنین معادل 10% از درآمد روزانه دوستتان به حساب شما واریز می‌شود.